Lahjoita yhdistykselle Hämeenkyrön vihreät ry

Hienoa että olet päättänyt tukea Vihreiden toimintaa! Alta voit valita kukkarollesi sopivan lahjoitussumman.

Lahjoituksen saaja: Hämeenkyrön vihreät ry.
Yhteissumma

Yhteisön puolesta
Jos organisaation kotipaikka ei ole Suomessa, valitse ”muu”.
Lahjoittajan tiedot

Laki määrää, että puolueet, puolueyhdistykset ja ehdokkaat eivät saa ottaa vastaan tukea tuntemattomilta tahoilta. Siksi kysymme tässä nimesi ja kotikuntasi. Tiedot eivät tule näkyville mihinkään ellet anna nimenomaista suostumustasi alla niiden julkistamiseen. Tietoja käsitellään Vihreän liiton jäsenmaksu- ja henkilötietorekisterin rekisteri- ja tietosuojaselosteen mukaisesti. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä löydät osoitteesta vihreat.fi/tietosuoja.

Jos kotipaikkasi ei ole Suomessa, valitse ”muu”.

Valitse tässä, saako nimesi julkistaa Vihreille lahjoittaneiden henkilöiden listassa. Mikäli kiellät nimesi julkaisun, niin tällöin tieto henkilöllisyydestäsi jää Vihreälle liitolle ja lahjoituksesi kohteelle, eikä sitä luovuteta mihinkään. Huom! Valinnainen julkistaminen koskee vain alle 1000 euron lahjoituksia. Kaikki vähintään 1000 euron lahjoitukset ovat Vihreiden käytäntöjen mukaan aina julkisia. Useammalle kohteelle tehtyjen lahjoitusten tekijä on puoluelain mukaan julkistettava kun yhteenlaskettu summa ylittää 1500 euroa.
Huom! Emojien käyttö viestissä aiheuttaa virheilmoituksen ja maksu ei mene läpi.